Csomagbővítés menete az Ügyfélszolgálati oldalunkon Nyomtatás

  • szolgáltatás módosítás, tárhely, tárhely megrendelés, tárhely bővítés, ügyfélszolgálat
  • 0

Az alábbiakban szeretnénk egy kis segítséget adni, hogyan módosíthatod a tárhely szolgáltatási csomagod az Ügyfélszolgálati oldalunkon keresztül:

Lépj be a profitarhely.hu oldalunkon!

Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor menj az "elfelejtett jelszó" menüpontra és állítsd be új jelszót!

  • Belépés után keresd ki a Szolgáltatás/Szolgáltatásaim menüpontot. Rákattintva a következő oldalon megjelenik a tárhely(i)d listája:

 

  • Bal oldalon a Műveletek között megtalálod a Csomag módosítása menüpontot. Amennyiben tárhelyed 90% felett telített, akkor a Használati statisztika blokkban is felajálja a csomag módosítás opciót egy piros gomb formájában.
    Előfordulhat, hogy olyan csomagod van, amelyben az egyéni beállításaid miatt korlátoztunk annak lehetőségét, hogy itt növeld meg a tárhelyed, hogy a beállított értékek ne vesszenek el! Ebben az esetben vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal e-mailben vagy küldj Ticketet!
    Amennyiben úgy látod, hogy az eddig megrendelt szolgáltatás több, mint amire szükséged van, akkor ezt jelezd e-mailben az ügyfélszolgálatnak és hogy melyik csomagot szeretnéd a továbbiakban alkalmazni!

 

  • A következő oldalon megtalálod az összes elérhető csomagot, melyre igény szerint válthatsz. Válaszd ki a megfelelőt!

 

  •  A kiválsztott csomag és a meglévő csomag közötti különbséget napra pontosan időarányosan számlázzuk ki. A kiállított díjbekérő kifizetését követően a csomag automatikusan bővül a kiválasztott méretre!
    Kérjük, hogy utaláskor csak a díjbekérő sorszámát tüntesd fel a közleményben és akkor minden zökkenőmentesen végbemegy. 

További kérdésed merült fel? Keress minket e-mailben az ugyfelszolgalat@profitarhely.hu -n, vagy chaten H-P 8:00-16:00 között.

 


Hasznosnak találta ezt a választ?

« Vissza