Az üzleti biztonság és hatékonyság új dimenziói: virtuális asszisztens és a privát felhő együttes használata

A virtuális asszisztencia olyan szolgáltatás, amely egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Azonban ahhoz, hogy ezek a szolgáltatások hatékonyan működjenek, fontos a megfelelő infrastruktúra biztosítása, amely lehetővé teszi a távoli munkavégzést, és az adatok biztonságos kezelését. Erre a célra megoldás a felhő alapú tárhelyszolgáltatás. Az alábbi cikkben ezen két szolgáltatás kapcsolatáról olvashatsz bővebben.


Mi az a virtuális asszisztencia?

A virtuális asszisztencia olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy a vállalkozások hatékonyabban működjenek, és időt takarítsanak meg a napi adminisztrációs feladatok kezelésével. A virtuális asszisztens az online világban dolgozik, és távolról intézi a feladatokat: pl. ügyfelekkel tart kapcsolatot, számláz, táblázatokat kezel, webshop termékek feltöltését végezheti, weboldal/közösségi oldalakhoz írhat tartalmakat stb. Többnyire, mint külsős alvállalkozó végzi el a vállalt feladatokat, ezért is nevezik még online vagy távoli asszisztensnek is. Segít a vállalkozásoknak az adminisztratív feladatokban, a szervezésben, a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kezelésében stb.

A virtuális asszisztencia szolgáltatások különösen fontos a kis- és középvállalkozások számára, akiknek nincs elegendő forrása saját iroda fenntartására, vagy akiknek nincs szükségük teljes munkaidős asszisztensre. Ezen vállalkozások számára a virtuális asszisztencia ideális megoldás lehet. De olyan nagyobb vállalatok is igénybe vehetnek időszakonként egy virtuális asszisztenst, ahol egy-egy projektmunkához tartozó feladatokban be tud segíteni, elő tudja készíteni a feladatokat, folyamatokat.

A távoli asszisztens szolgáltatások használatával a vállalkozások a munkatársak költségeit is csökkentik, hiszen nem kell irodát bérelni, nem kell költséges hardvereket beszerezni és eszközparkot biztosítani az asszisztens számára.

Mi az a Privát Felhő?

A privát felhő szolgáltatás egy olyan megoldás, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy dedikált (más által nem hozzáférhető) felhő infrastruktúrát béreljenek, és azt használják adataik tárolására. Ez azt jelenti, hogy a vállalkozások teljes ellenőrzést gyakorolhatnak a felhő szolgáltatásaik felett, és biztonságosabbá tehetik az adatok tárolását és elérését. A privát felhő szolgáltatások, különösen fontosak az érzékeny adatok tárolására, mivel a vállalkozások megtehetik a szükséges biztonsági intézkedéseket.

A privát felhő nagyobb rugalmasságot is biztosít a vállalkozások számára, mivel lehetővé teszik a személyre szabott megoldások alkalmazását az adott vállalat igényei szerint. A felhőtárhely és amit tudnod kell róla című cikkben bővebben is olvashatsz a felhő alapú tárhelyekről.

A virtuális asszisztencia és a Privát Felhő kapcsolata

A virtuális asszisztens és a felhő szolgáltatások egymással szorosan összefüggenek, és együtt tudnak igazán a vállalkozások számára hatékonyabb működést biztosítani.

Az online asszisztens számos adminisztratív feladatot végez. Ezek mind olyan teendők, amelyeket a felhő szolgáltatások segítségével hatékonyabban lehet elvégezni. A felhő szolgáltatások lehetővé teszik az adatok tárolását és megosztását, valamint az egyszerűbb és hatékonyabb munkafolyamatokat. A felhő szolgáltatások révén a virtuális asszisztens könnyedén hozzáférhet azokhoz az adatokhoz, amelyekre szüksége van a feladatai elvégzéséhez.

Az alábbiakban felsoroljuk a legfőbb előnyeit, amit egy privát felhő szolgáltatás nyújthat mind a virtuális asszisztensnek mind a cégnek, akivel együtt dolgozik:

  • Bárhonnan elérhetőek az irodai fájlok, telefonról és asztali gépről, laptopról is könnyedén tud benne dolgozni, akinek hozzáférése van.
  • Nincs adatvesztés: nem kell amiatt aggódni, hogy elvesznek az adatok, mert elromlott, esetleg ellopták a laptopot, minden adat elérhető másik gépről is.
  • Ha véletlenül valaki törölt vagy felülírt egy fájlt, a felhő megőrzi az eredeti verziót, 30 napig, így könnyedén vissza lehet állítani.
  • A közös adatokat tartalmazó mappákat meg lehet osztani további munkatársakkal, vagy a cégen belül úgy, hogy az irodán kívül is mindig hozzá lehet férni mindenhez.
  • A két faktoros hitelesítéssel a még nagyobb biztonságot tudunk nyújtani.
  • A felhőtárhely szolgáltatások lehetővé teszik, hogy nagy mennyiségű adatot tároljunk. Így akár egy egész vállalkozás, vagy szervezet adattárolását is meg lehet oldani.
  • Külső partnereknek speciális hozzáférést lehet adni, amivel böngészőből elérhetik a nekik szóló dokumentumokat, a program telepítése nélkül. (nem kell mindenkinek előfizetőnek lenni, elég csak a linket elküldeni).
  • Ezeket a megosztásokat jelszóval, és lejárati idővel is lehet védeni az illetéktelen hozzáférésektől
  • A mobillal készült fotók automatikusan áttöltődnek a gépre anélkül, hogy külön kéne foglalkozni vele.
  • Titkosított adatkapcsolattal lehet hozzá csatlakozni, nem kell aggódni azon, hogy a hálózaton „lehallgatják” a fájlokat.
  • A különösen féltett bizalmas adatoknak a saját gépen történő tartalom titkosítással, fokozottabb védelem biztosítható.

Amennyiben a Te vállalkozásod is azon a ponton áll, hogy többen dolgoztok együtt online egy adott projekten, vagy azon gondolkodsz, hogy kiszervezd a feladatok egy részét és kell egy olyan felület, ahol biztonságosan megoszthatod a szükséges adatokat, és ha Te, mint virtuális asszisztens szeretnéd a leendő megbízóidnak ezzel a lehetőséggel bővíteni a szolgáltatásaidat, akkor nézz szét Privát Felhő csomagjaink között! Kétfaktoros hitelesítés felel a biztonságért, valamint speciális hozzáférést tudsz adni partnereidnek, így biztosan csak ahhoz férnek hozzá, amire szükségük van. Egészen 100 GB kapacitásig találsz csomagokat, így megtalálod a neked megfelelőt.


Megosztanád? Köszönjük!